Annonsørinnhold fra

Hva er dette?

 
 

Delikat, spenstig og positiv

Resultatet av den nye brosjyren til Narvik kommune er klart!

Annonsørinnhold fra

For når Narvik kommune skulle ha ny brosjyre - så skulle det være en Brosjyre med stor B.

Narvik er nå inne i en spennende tid, og Narvik kommune ville derfor ha en ny og frisk brosjyre for å vise frem byen og kommunen. Det nye magasinet er positivt, spenstig og delikat, og spiller på de beste kvalitetene til Narvik.

Berømmer det som gjør Narvik til Narvik

Det nye magasinet om Narvik er både informativt og spennende, både for kjente og for dem som ønsker å bli kjent med Narvik. Her presenteres alt i fra historie, kultur og opplevelser til næringsliv, utdanning og kommunale tjenester. Det trekkes med andre ord frem en del av det Narvik har å by på; resten må oppleves.

I magasinet berømmes det som gjør Narvik til Narvik - dette gjennom bilder, informasjon, og ikke minst gjennom kjente ord og uttrykk fra Narvik-dialekta. Denne brosjyren går altså rett inn på A-laget.

Å produsere brosjyren fra A til Å var et omfattende prosjekt som Alexander Øksenberg og Terese Larsåsen i FremoverLAB har hatt ansvar for. Innholdsproduksjon av tekst og bilder har Terese Larsåsen stått for, i tett samarbeid med Iris Bartholsen og Nicola Mulryan i Narvik kommune. Utvikling av det lekre designet og produksjonen av brosjyren er utført av Nina Johansen i Amedia Ressurs. Brosjyren er trykket hos Nor-Trykk i Narvik.

Nå er resultatet klart - både trykk og digitalt - og vi takker kommunen for samarbeidet!

Magasinet er trykket i 2500 eksemplarer og kan leses både digitalt og på papir.

Del artikkelen på Facebook