Annonsørinnhold fra ASVO-Kongsberg AS

Hva er dette?
F.v Roger Haugen, Nina Innleggen, Martine Wedvik
F.v Roger Haugen, Nina Innleggen, Martine Wedvik Foto: Jostein Gulli

- Tenk at vi klarte det!

Ved ASVO-Kongsberg AS har de alltid vært opptatt av å gi god service og yte det lille ekstra. Nå kan de smykke seg med tittelen Årets Servicebedrift i Kongsberg 2020. - For oss handler det om rett innstilling, trivsel og et ønske om å skape gode opplevelser både for våre kunder og oss selv, sier daglig leder Jane Midtbø.

Annonsørinnhold fra

- Tusen takk for tilliten

ASVO-Kongsberg AS har de siste årene lagt inn et ekstra gir når det gjelder å yte god service, med mål om å bli best i klassen. Men at de en gang skulle gjøre seg fortjent til å stå på toppen av pallen i kåringen av Serviceprisen, har vært en drøm de ikke turte å håpe skulle bli en realitet.

- Å vinne Serviceprisen betyr så utrolig mye for oss, og jeg ønsker på vegne av bedriften å rette en stor takk til alle dere som har stemt oss frem og heier på ASVO-Kongsberg AS i en eller annen form, sier daglig leder Jane Midtbø. 

I april 2020 fikk ASVO-Kongsberg AS den utrolige beskjeden om at de, blant mange andre verdige kandidater, hadde blitt stemt frem som vinner av Serviceprisen. 

Flertallet av de nesten 2300 personene som avla sin stemme, mente at ASVO fortjente prisen. Det gjorde dem takknemlige, stolte og glade!

Flinke arbeidsfolk. f.v: Trude Johansen, Daglig leder Jane Midtbø og Harald Strøm

Flinke folk

Daglig leder Jane Midtbø står stolt bak gjengen sin og kan ikke få fullrost de nok.

-Som bedrift er vi ekstremt heldige som har så mange dyktige og dedikerte medarbeidere med oss på laget. Hver dag yter alle sitt aller beste, noe som gir resultater, sier hun. 

 Fornøyde kunder er det beste vi på ASVO-Kongsberg AS vet!

Æren av prisen gir hun utelukkende til arbeidstakerne ved ASVO-Kongsberg AS. Personer som har uføretrygd i bunn, men som allikevel ønsker å jobbe.

- Det er disse som er hjertet i bedriften, og som hver dag bidrar med positivitet, arbeidsglede og yter eksepsjonell god service. Å vinne serviceprisen bidrar til å motivere oss videre til å stå på og gi det lille ekstra for kundene våre og lokalmiljøet generelt, understreker Midtbø.

Foto: Bjørn Isaksen

Bli bedre kjent med ASVO

Som en del av premien, ble de tildelt et gavekort på kr. 100.000,- til bruk i Laagendalsposten. 

- Vi ønsker å dele denne premien med dere som stemte på oss, slik at dere blir enda bedre kjent med oss. Så følg med videre i tiden som kommer, avslutter Midtbø med et smil. 

ASVO-Kongsberg AS – Vi er så mye mer enn du tror…

Her kan du bli bedre kjent med ASVO-Kongsberg AS

Serviceprisen

Hensikten med Serviceprisen er å løfte frem service som et viktig virkemiddel for å skape en attraktiv by for innbyggere og gjester. Engasjement og interesse for de produktene en selger og for å skape gode opplevelser for kunder og gjester er avgjørende for at en skal kunne yte god service.

Del artikkelen på Facebook